پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120083
ساز جديدي که مسوؤلان باشگاه براي سرخ پوشان کوک کردند
تاریخ انتشار : 1393/10/15 09:53:58
نمایش : 1263
مسئولان باشگاه پرسپوليس بند جديدي را در قرارداد بازيکنان اين تيم در نظر گرفته‌اند که اعتراض آنها را در پي داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شماري از بازيکنان پرسپوليس  با حضور در ساختمان اين باشگاه به وضعيت مالي خود اعتراض کردند.

بعد از اينکه شايعه شد مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازيکنان تاثيرگذار و قديمي اين تيم پرداختي داشته‌اند تا به نوعي جلوي اعتراض آنها را بگيرند، نفراتي از جمله مکاني، دغاغله، خانزاده، اسماعيل‌زاده و رضا نوروزي ديروز (يکشنبه) بعد از تمرين صبح به باشگاه رفته و پيگير مطالبات خود از مسئولان باشگاه شدند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازيکنان ناراضي قول دادند تا امشب بخشي از قرارداد آنها را به حساب‌شان واريز خواهند کرد اما نکته‌اي را به بازيکنان گوشزد کردند که اعتراض آنها را در پي داشت.

جريان از اين قرار است که مسئولان باشگاه پرسپوليس بندي را به عنوان حُسن انجام کار به قرارداد بازيکنان اين تيم اضافه کرده‌اند تا اگر عملکرد آنها در پايان فصل خوب ارزيابي نشود ۲۰ درصد از قراردادشان کم شود.

اين بند در صورتي قابل اجرا است که بازيکنان تا پايان فصل نتوانند خواسته‌هاي کادر فني و هواداران را بر‌آورده کنند. اين موضوع به مذاق سرخپوشان خوش نيامد و آنها هنگام ترک باشگاه به اين موضوع اعتراض مي‌کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html